N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Şubat 23, 2014

Desenli Rulo İle Duvar Boyama - 2

Geçtiğimiz günlerde Stil&Trend köşemizin konularından Desen Desen Duvarlar başlıklı yazımıza yapılan yorumlarda, duvar kağıdına alternatif desen uygulamaları ile ilgili sorular gelmişti. Eylül ayı içinde Desenli Rulolarla ilgili bir yayın paylaşmıştım ve Türkiye'de bu ürünün nereden sağlanabileceği bilgisini vermiştim. Konuyla ilgili daha farklı desenleri bulduğum Etsy sitesini paylaşmak isterim. İsteyenler buraya da bir göz atabilir.






Tüm ürün detaylarını görmek için buradan ETSY  sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Türkiye'de bu ürünü satan firmalardan bir tanesini daha önce tanıtmıştım. Ürünün nasıl kullanılacağını ve kolaylıklarını burada okuyabilirsiniz. Firmanın web sitesine ise buradan ulaşabilirsiniz.

Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Sevgiler...

20 yorum :

  1. nekadar pratik !!! hayat gün geçtikçe kolaylaşıyor ne güzel :) rahmetli babacığım evimizi 1 haftada boyardı yazık..sadece el fırçasıyla bi sağ bi sol.... yaşasaydı işi çok kolaylaşırdı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzur içinde uyusun...

      Teknoloji ilerledikçe çeşit de yöntem de çoğalıyor. Sanırım bizim çocuklarda bizim için aynısını düşünecekler ileride :))
      Sevgiler...

      Sil
  2. Benim çocukluğumda evde badana yaptıktan sonra badana renginin birkaç ton koyusu boya ile ve böyle rulolarla ayrıca desen yapılırdı. Yaparken seyretmesi bile çok zevkliydi. Demek ki gene moda olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep bir nostalji yaşamıyor muyuz zaten yıllar önce moda olan her şey yine karşımıza çıkıyor :))

      Sil
  3. Sanırım bunların boyaları farklı. Kızkardeşim de yapmıştı. Fiatı diğerine göre daha tuzlu. Becerikli olanlar denesin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maliyeti diğer boyalara göre fazla olsa da duvar kağıdına göre daha ucuz kalıyor. Diğer kolaylığı ise sıkça değiştirme şansının olması. Beceri konusunda kesinlikle haklısın Bahçeperim her elin harcı değil...

      Sil
  4. juliette ne güzel bir paylaşım...çok teşekkürler, alternatif duvar dekorasyonu sevenler için mükemmel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emelcim. Birilerinin işine yaradığını görmek keyif veriyor.. Sevgiler...

      Sil
  5. Geçen gün Tchiboda stamp duvar boyamak için gördüm,"alsam mı kiii? " dedim. Bak şimdi bir de sen bu yayını yaptın :)))
    Teşekkürler canım ,yine ufkumu açan bir paylaşım olmuş. Ellerin dert görmesin PC'ne virüs girmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper o halde işine yaramasına çook mutlu oldum. Aman Colette cim virüslerle başım dertte zaten aman aman kimselere vermesin :)))

      Sil
  6. Harika işler çıkartılabilir bununla gerçekten. Şimdilik uygulamasam da çıkan yenilikler her birimizin zihninde farklı fikirler oluşturuyor;)) çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirler, düşünceler paylaşıldıkça çoğalıyor Sevgili Handan. Bu güzel yorumları almak ise ayrı sevindirici. Ben teşekkür ederim ziyaretin ve yorumun için.

      Sil
  7. Yahu çikolata gibi o rulolar, ağzım sulandı bakarken, değil di mi çikolata :))) Nedir bu Juliette yaaaa, duvar boyama diyorsun, benim posttan gördüğüme bak, hayır diğer yorum yazanlar da aynı şeyi düşündü mü diye baktım tek tek ama yok! Acilen diyet gerek bünyeye :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumunu okuyunca haftalardır çikolata yemediğimi farkettim bizim çikolata canavarının seyahatte olmasıyla yakından alakalı bir durum :((
      Herkes için farklı hisler ve fikirler uyandıran yayınlarımı çok sevdim sayende :DDD

      Sil
  8. İnanmıyorum ya bu kadar mı olur? Ben de tek tek yorumları okudum Esen gibi :)) Çünkü gördüğüm an ben de de çikolatayı çağrıştırdı bu rulo. Allahım deliriyorum derken Esenin yorumunu okuyunca bir rahatladım sorma. :))
    Kağıt istemeyenler için güzel bir alternatif paylaşmışsın, bir çok kişinin henüz bilmediği bir teknik bu sanırım. Çok faydalanan olacaktır. Teşekkürler sevgili Juliette, sevgiler :))
    Not: Ben gidip minicik bir çikolata yiyeyim bari, bu böyle olmayacak :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızlar çok güldürdünüz beni bugün :)) Ama sizin yüzünüzden canım çikolata istedi ne yapacağız şimdi :))

      Sil
  9. aaa nası yaaaa ilki öle. not aldım bakıcim buna yine :)

    YanıtlaSil
  10. İlginç ve akıllıca bir fikirmiş:)
    Ama simetrik şekilde yapmak için epey dikkat gerektiriyor gibi duruyor;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevgili Beyza dikkat ve önem gerektiriyor fazlasıyla. Ama becerikli ellerin çok kolaylıkla yapabileceği bir uygulama aynı zamanda :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir