N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Kasım 11, 2013

Gri Renk Dekorasyon Önerileri

Maviler, Sarılar, Pembeler, Kırmızılar, Morlar... 'Tüm o iç açıcı, cıvıl cıvıl renkler dururken, soğuk Gri renk dekorasyon olur mu?' demediğinizin farkındayım. Hepimiz de biliyoruz aslında, Gri ruhsuz bir renk gibi görünse de, içinde barındırdığı asalatle, kullanıldığı mekanlara sofistik bir zarafet getirir. Önemli olan sadece, Gri'nin içindeki o gizemli yönü açığa çıkarmayı bilmekten geçer. 

gri renk dekorasyon

Onlarca farklı tonu içinde barındıran Gri Renk; özellikle monokromatik uygulamalarda, renk geçişlerinde açığa çıkan doğal gölgeler sayesinde oldukça asil bir görüntü oluşturur. Nötr bir renk olması ise,  her sezon değişen renk trendlerine kolayca uyum sağlamasına olanak tanır.

gri renk uyumu
Decoholic
Nötr bir renktir ya, işte size istediğiniz bir çok rengi kullanma imkanı sunar aslında. Kırmızı koltuk takımınızın üzerine yılın trend rengi Zümrüt yeşili ya da Limon Sarısı yastık koyamazsınız, ama Gri koltuk takımınızda bir çok parlak renk harika bir görüntü oluşturur. 
gri renk dekorasyon

gri renk oturma odası

gri renk yemek odası

Duvarları, kapıları, perdeleri, yerleri Gri renkte kullanmak için çoğu zaman biraz cesur olmak gerekir. Ne de olsa alışmışızdır açık renk duvarlara, kapılara, yer döşemelerine. Özellikle de alt görsellerdeki gibi Gri bir duvar korkutucu gelebilir başlangıçta. Ama biraz cesaretle, sıradanlığı kırmak ve farklı olana ulaşmak kolaydır. Sadece diğer eşyalarla uyumuna bakarak doğru tonlamayı seçmek gerekir. Ayrıca kullanılacak mekanın ne derece de ışık alıyor olduğuna dikkat edilmelidir. Özellikle koyu Griler geniş pencereli havadar mekanlarda kendini daha iyi gösterecektir. 

gri duvar boyası

gri renk dekorasyon önerileri

Gri Renk en iyi bej, beyaz, siyah renkleri ile kombin yapılır. Büyük parçaları; duvarlar, perdeler, koltuklar, yerler; bu tonlarda kullandığınızda aksesuar seçimlerinizde değişik renklere gitmenize imkan tanır. Daha çarpıcı ve etkileyici bir sonuç için turkuazlar, kırmızılar, yeşiller, maviler de dekorasyonunuzun bir parçası olabilir. 
  



Gri renk ağırlıklı dekorasyon seçiminizde size eşlik edecek en iyi tamamlayıcılar masif ahşap yer kaplamaları, masif mobilyalar, pırıltılı avizeler, aynalar, metal ve cam aksesuarlar olacaktır. Özellikle Gri monokromatik dekorasyonda metal ve cam parçalar ortamı oldukça hareketlendirecektir.  

gri renk dekorasyon

metal aksesuar

gri renk dekorasyon

gri renk dekorasyon


Renk seçiminiz ne olursa olsun, daima içinizi ısıtacak size hayat verecek bir etki oluştursun...  


51 yorum :

  1. Gri ve bej rengi benim aşkımdır. Dekorasyonda griyi beğenmeyen haltetmiş, fotoğraflar anlatıyor güzelliğini zaten. Duvar da bile harika olmuş. :)
    Not: biraz önce yayınladığım yazıdaki konuyu sizin geçen seneki bir yazınızda yorum olarak bahsedecektim. Olmadı ben yazana kadar o beklediğim gün geldi. :)
    son yazımı size ( yılbaşında nar kırılan bir yazıydı) size yazdığım yorum farzedin lütfen. :)
    Çok çok sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne kadar incesiniz :))
      Gri rengi sevdiğinize sevindim. Asaleti oldukça göz dolduruyor sanılanın aksine..
      Sevgiler...

      Sil
  2. Ne kadar güzel anlatmışsınız yine. Gri renk, resmen canlanmış sizin kelimelerinizin arasında :)
    Bende Griye Sarıyı çok yakıştırırım.
    Modada çizgim ise gri siyahtır her zaman :)
    Her yazınızdan bir fotoğraf veya bir cümleyi mutlaka fikir olarak kenara koyuyorum, yine bir çok fikirle birlikte ayrılıyorum bu muhteşem konudan :)

    YanıtlaSil
  3. her şeyde bir güzellik vardır önemli olan bakış açısı değil mi zaten Sevgili Zeynepim. seçtiğin renkler ne olursa olsun gönlün hep rengarenk olsun :))

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflarda ışık iyi kontrast sağlamış.Doğrusu bengümüş ile lilac tonunu severim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Gri (füme) köşe bir koltuk yanına renkli berjer kullanmak istiyorum. Nasıl bir renk seçmeliyim? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gri bir çok renkle harika duran bir renktir. genel olarak evinizde, aksesuar, perde ve halılarınızı baz alarak berjer rengine karar verebilirsiniz. Kırmızı, Bordo, Sarı, Turkuaz, Mürdüm ve daha bir çok renk gri ile şık durur.

      Sil
  6. Merhaba havalara uçtum desem yeridir.Gri köşe koltuğumuzu yeni aldık,halım turkuaz bu konu benim için harika oldu izin verirseniz forumda da yayınlamak isterim,benim için arşiv olur,gri koltuğu alırken çok zorlandım amacım renklere bağımlı kalmadan istediğim rengi kullanmaktı nekadar yerinde bir karar verdiğimi sayenizde tekrar anlamış bulunuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaradığına sevindim. Gri çok asil aynı zamanda çok kolay uyum sağlayan bir renktir. Eminim evinizde de çok şık durmuştur.
      Sayfama atıfta bulunarak görsel paylaşabilirsiniz. yalnız yazılarımın hiç bir şekilde kopyalanıp paylaşılmasına müsaade etmiyorum maalesef. Siz iyi niyetli olarak paylaşsanız da o yazıları forumlardan kopyalayıp kendine mal eden çok sayıda kişi oluyor. Bu konuda çok muzdarip olduğumu beni bir süredir takip ediyorsanız biliyorsunuzdur.
      Anlayışınız için teşekkür ederim.
      Sevgiler..

      Sil
  7. merhaba..Aslında kaç zamandır benimde aklımda koltuklarımi gri yapmak.2tane 3lu geniş koltuklarım var.berjerleri ne renk kullanmam daha güzel olur bilemedim.Kafam çok karıştık.fikirlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımı detaylı okursanız renk önerileri mevcut. Evin genel rengine göre ( perdeler, duvarlar, mobilyalar vs ) seçim yapmanız daha uygun olur.

      Sil
  8. Merhabalar bende koltukları mi gri Berjerler i ise turkuaz dusunuorm fakat fon perdelerim siyah perdem ise beyaz gri karisimi zebra halida gri tonlari icerio sizce uygun mudur renkler perdeleri mi degistrsem bilemdim yeni yaptrmistim ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah ve beyaz griyle oldukça uyumlu olur. Bence değiştirmeden de turkuaz berjer ve gri koltuklarla kullanabilirsiniz. Ama siyah fon perdelerinizin dokusu ile koltuklarınızın özellikle turkuaz berjerlerin dokusuna dikkat edin. Çok parlak kumaşlar veya ağır kadifelerde şık olmayabilir.

      Sil
  9. merhaba, duvarları açık gri tonu boyatmayı, kanepeleri ise daha koyu gri tonunda almak istiyorum. ancak, marshal, dyo, filli vb. boya markalarından sizin önerebileceğiniz. bir renk adı ve renk kodu var mı acaba? kataloglardan bakmış olsam da ne yazık ki tam bir fikir vermiyor. uygulamış olan arkadaşlardan da öneri alabilirim. teorikten öte pratik bir cevap çok yararlı olacaktır benim adıma. acaba yukarıdaki fotoğraflar dışında; başka örneklerler (kendimzin veya yakınımızın) bulabilirmiyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce koltuk modelinde karar kılsanız daha iyi olabilir. Kumaş rengini tutturmak, dokusu, deseni vs düşünüldüğünde daha zordur. her kumaşın her modele uygulanamayacağını da hesap etmek gerekir.
      Koltuklar seçildikten sonra Duvar boyasını istediğiniz tonda incelterek de oluşturabilirsiniz. Koltuğunuza yakın olduğunu düşündüğünüz renklerde numune isteyebilirsiniz. Firmalardan temin edemiyorsanız dediğim gibi yakın renk alıp duvarda bir kaç yerde uygulamak suretiyle ton ayarı yapılabilir.
      Şu an için size gönderebileceğim uygulanmış bir fotoğraf yok maalesef. Ama Benjamin Moore benim çok ilham aldığım bir üretici firma. Gri tonlarını da oldukça iyi kullanıyorlar. Onun sitesine bakabilir ve internetteki görsellerden de fikir alabilirsiniz.

      Sil
  10. Merhabalar benim koltuk rengim gıri olacak fakat koltuk 2 rek yani sadece kirlet ve fitil kişileri başka renk olacak ben turkuaz istedim fakat anan renk çok açık gıri olduğundan bana köyü patlıcan moru önerdiler yarın yapima başlanacak ne kısa sürede bana yardimci olursaniz çok sevinirim .şimdiden teşekkür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batuhan Bey sanırım bir önceki mesajı siz bıraktınız. Eğer çok açık gri ise koltuklarınız ve ev de yeterince gün ışığı alıyorsa bir ton koyusunu da yapabilirsiniz duvarlarınızda. Ya da bir duvarda 1-2 ton koyu gri de güzel durabilir. Evinizin tam detaylarını bilemediğim için renk konusunda ancak öneride bulunabilirim. Dediğim gibi alacağınız boyayı inceltmek veya biraz daha koyulaştırmak mümkün. Duvarda deneyerek gözünüze hoş gelen rengi oluşturmayı deneyebilirsiniz.

      Sil
  11. tavsiyeniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. merhaba, boyacımızdan gri renk istemiştik; lavanta esintisini (marshall) önerdi. boyattık açık lila oldu, bu markada gri renk önerebilirmisiniz. pazar gününe kadar vaktiimiz var değiştirmek için; ne kadar çabuk yardımcı olabilirseniz. o kadar iyi olur, teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, Ben de gri renk tonlarında salon duvarlarını boyamayı planlıyorum. Sorum şu şekilde: yerler akçaağaç parke ve beni bağlayan tekşey bu. çünkü diğer tüm mobilya, perde ve eşyaları değiştiriceğim. TV nin olacağı duvarı biraz daha koyu diğer geri kalan duvarları ise biraz daha açık gri tonunda boyamayı düşünüyorum. Sizce akçaağaç parke ile bu uyumlu olur mu? Tek duvarının diğerlerinden biraz daha koyu olması bir gariplik yaratır mı? biraz farklı, cesur ve modern görünmesini istiyorum. ayrıca, bu parke ve duvarlara uygun olan, perde, koltuk takımı, masa, halı renkleri sizce ne olmalıdır. Eskitilmiş ahşap görünümlü masa da uygun olur mu? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akçaağaç parkenin hangi tonunu kullandınız? Bir kaç farklı rengi var çünkü. TV ünitesinin arka kısmını koyu gri diğer duvarlarda açık ton uygulayabilirsiniz şık durur. Gri Renk Dekorasyon Önerileri-2 başlıklı yazıma da bakmanızı tavsiye ederim. Farklı görseller fikir verebilir.

      Sil
  14. hızlı cevap için çpk teşekkürler. akçaağaç parkem naturel map ile ladin arasında açık renk bir parke. gri renk dekorasyon önerileri-2 başlıklı yazınızı okumaya başladım. ama sizdem ricam bu konuda çok tecrübeli olmadığımdan hatta öneri-alternatif çeşitleri karşısında kararsız kalabildiğimden bana paket olarak bir öneride bulunabilirseniz sevinirim. sürem çok az olduğundan; her ürünü sizin direkt öneriniz doğrultusunda alıp bu konuyu hemen halletmeyi planlıyorum. tekrar çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Merhaba.yeni bir ev kuruyoruz.koltuklarimi gri istiyorum ama mobilya konusunda emin olamiyorum.gri mobilyalar ile ceviz ve siyahtan olusan tv unitesi - yemek masası uyumlu olur mu.ya da bu mobilya rengi icin nerenk koltuk, gri koltuk icin ne renk mobilya secmeliyim.yardimci olursaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  16. Evinizde başka hangi renkler ağırlıkta? Aksesuarlar, duvar ve perdeleri baz alabilirsiniz. Kırmızı, mor, lila, hardal renkleri uygun olabilir. Evin resmini gönderirseniz daha sağlıklı cevap verebilirim.

    YanıtlaSil
  17. merhaba koltuk takımım spor model leke tutmaz kumaş turkuaz mavisi yastıkta kahve tonları halıda aynı duvarları açık gri boyatsam nasıl olur ve bir duvarıda duvar kağıdı ile kaplatmak istiyorum ama ne renk duvar kagıdı uygun olur yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar,sizi ilgiyle takip etmeme karşın renk kombinasyonlarını evime uygulamakta son derece başarısızım.Yardımınıza ihtiyacım var.Duvar rengimi açık gri isterken boyacının lavanta esintisi tavsiyesine uyup boyattık.Duvar oldu açık lila.L koltuğumuz da mikrofiber kumaşından füme renginde aldık.Tüm mobilyalarımızı da beyaz almayı planlıyoruz ancak perde-Halı ve aksesuarlar da ise tam anlamıyla şoka girdim.Perde ve halı rengine karar vermek ne kadar zormuş.Bu renkleri birbiriyle uyumlu hale getirebilir miyim,ondan bile emin değilim.Hangi renkleri kullandırsam evde sıcak ve modern bir görünüm sağlayabilirim?Fikirlerinizi bekliyorum.
    Şimdiden çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  19. merhabalar bende yeni ev kuruyorum.oturma odamın tamamını gri boyadım tv ünitem ve orta sehpam ise beyaz köşe takımının rengine henüz karar veremedim.zümrüt yeşilimi yoksa lacivert yada beyazmı hangisi uyumlu olur kınu hakkında bilgi verebilirseniz sevinirm

    YanıtlaSil
  20. Merhaba benim yemek odasi mobilyalarim gri (antrasit gibi) beyaz tullerimde gri beyaz kenar fonlari simli koyo gri halilarimda gri beyaz suanki koltuklarim kirmizi beyaz kol kisminda siyah mobilya geçişleri var ben koltuklarimi değişmek istiyorum avangart koltuk takimi istiyorum acaba onuda gri aksam evi çok bogarmi bana nerenk onerirsiniz yani her yer gri kotumu olur renk katmalimiyim ama kirmizi artik görmek istemiyorum yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar benim yemek odam ve koltuklarim murdum beyaz halimda gri murdum beyaz perdelerim kirik beyaz fonlarda murdum almistim koltuklarimda bir sure kullandiktan sonra koltukta sorun cikti koltuklarin kumasi degistirdim acik gri yaptik ama boylede evim hic icime sinmiyor simdi koltuk arka minderleri murdum griyli cicek desenli dusunuyorum en azindan eve bir hava versin sizce nasil olur bana yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar bana yardimci olursaniz sevinirim,oturma odamin bir duvarini gumus rengi duvar kagidi yaptik önune kirmizi deri koltuk aldim mobilyalar beyaz,perdeye karar veremedim kremmi olsun beyazmi? Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gümüş duvar kağıdı ve kırmızı deri koltuğa kremi daha çok yakıştırırdım naçizane önerim. Ama mobilyalarınız beyaz olduğu için beyaz daha mantıklı görünüyor. Hafif kırık beyaz veya kreme yakın bir beyaz ise yine krem rengi daha hoş olabilir. Sevgiler

      Sil
  23. Salonumuza sifirdan esya almayi planliyoruz.yemek takimi ve tv uniteai icin ceviz planladik.iki adet 3 lu lacivert koltuk ile acik renk gri berjer konsepti dusunduk.Yine ayni sekilde yemek takiminin sandalyelerinde gri ve laciverti kullanmayi planladik fakat kime anlattisam cok bogucu ve uyumsuz yanitini alddik.Kafam cok karisik desteginizi rica ederiz.
    Iyi pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hiç de boğucu olmaz :)) sıradanın dışına çıktığınızda mutlaka bu tür tepkiler alınır normaldir. Siz beğendinizse gerisi çok da önemli olmasın :)
      Kumaş seçerken lacivert ve grinin tonlarını iyi ayarlayın diyebilirim. Zaten açık gri demişsiniz ki gayet de güzel olur. Üzerine turkuaz tonlarda veya kırmızı tonlarında yastıklarla hareket katabilirsiniz. Lacivert - gri- kırmızı- beyaz zikzak desenli veya Çizgili yastıklar hayal ettim ben :)
      Kumaş kadife olmasın yalnız ağır kaçabilir. Modern düz kumaşlar seçebilirsiniz.
      Sandalyelerde sadece gri ve Laciverti aynı anda kullanmak yerine mesela masa başındakileri laci Diğerlerini gri yapmayı düşünebilirsiniz. Ya da tam tersi. Dilerim yardımcı olabilmişimdir. Sevgiler

      Sil
  24. merhaba,

    yardımlarınız rica... dun bır kac konu hakkında yorumlarınızı rica etmiştim.

    şimdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  25. Bu isimle hiç soru almadım. Adsız olarak yayınlanan sorular size aitse cevaplandı. Okumanız rica :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba tekrar,

      umarım bu mesajım gelir, yardımınıza ıhtıyacım var yenı tasınıyoruz ve salonum ıcın yardımınız rica. duvar kagıdım asagıda kı lınkte gorebılırsınız http://www.couturedeco.com/811-birch-trees-wallpaper.html

      yemek masam dogal mese kelebek mobılya rodero modelı , koltuk 2li kelebek mobılya nelson hardal ve füme renk chester olarak kombin ettım tv unıtemde dogal mese . aydınlatma olarak sıyah aldım cam ve sıyah metal vintage tarzı , perde ve halı olarak onerınız ne olabılır... ayrıca duvar kagıdım hareketlı oldugu ıcın tablo vs cok mu gozu yorar. sımdıden cok tesekkurler umarım sorularım sıze ulasmıs olur.

      Sil
    2. Duvar kağıdını sadece bir duvara kaplayacağınızı düşünüyorum zira Fazlasıyla hareketli bir seçim.
      Füme Chester ve hardal koltuk için ve aynı zamanda vintage sevdiğinizi düşünerek koltukların renginde eskitme Halılar önerebilirim. Kare kare kesilmiş elde dikilmiş eskitme halılardan bahsediyorum.
      Duvara Hardal ve siyah renklerinde boyanmış içi boş vintage çerçeveler şık olabilir. Bu son zamanlarda yapılan polyester çerçeveler hem ucuz hem de şık duruyorlar .
      Perde olarak yine duvar kağıdı çok yoğun olduğu için mutlaka hafif bir şeyler olması gerektiğini düşünüyorum. Koyu gri veya Hardal tonlarında minik çizgileri olan gri fon perde kullanabilirsiniz . Boydan boya uzanan dökümlü gösterişli perdeler ağır kaçabilir. Çok ince kırık beyaz tüller kullanabilirsiniz tabi fon perde ayarında minik olmak kaydıyla.
      Umarım yardımcı olabilmişimdir sevgiler ..

      Sil
  26. Öncelikle cokk tesekkur ederim geri donusunuz ve ilginize... evet sadece bir duvarda olacak duvar kagidi. Soylemis oldugunuz Patchwork eskitme halilari anladim gri eskitme ya da hardal kullanip perdeleride ayni renk yaparsam uyumlu olacaktir diye düşünüyorum... cok hareketli perdeler tarzim degil dediginiz gibi perde icin haftasonu arastirmaya baslayacagim. Bittikten sonra sizinle oaylasma firsatim olur umarim. Cok cok tesekkurler sevgiyle... diba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim :) güzel fotoğraflarınızı bekliyoruz o halde. Kolaylıklar dilerim. Sevgiler

      Sil
  27. Merhabalar.Taşınacağım evde duvar kağıdı var gri renkte. aşağıdaki linktekine benziyor ve bir duvarı şeritli şekilde.

    http://art-decoration.dekio.fr/var/deco/storage/images/art_decoration/reportages/charme/une-bastide-sous-influence/15/146099-1-fre-FR/15.jpg

    Gri renk duvara bej koltuk takımı almayı düşünüyoruz ama tv ünitesi ve yemek masa-sandalye nasıl olmalı, hangi renkler tercih edilmeli?
    Açık ahşap rengi gibi renkler gri duvarla nasıl olur?
    Fikirlerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serhat Bey duvar kağıdınız çok hoş tebrikler seçiminiz için. Ben kişisel olarak ceviz kaplama tercih ederdim ama ahşabın bir çok tonu uygun olur. Ahşap ve siyah cam kombinli mobilyalar veya siyah Lake mobilyalarda beğeninize uygunsa düşünebilirsiniz. Kolaylıklar dilerim.

      Sil
  28. Merhaba yemek takimim beyaz tv unitem siyah halim gumus siyah zebra .duvar kagidi yaptırmak istiyorum koltugun olduğu duvara gumys siyah zebra modeli, tv unitesinin oldugu duvar gumus beyaz zebra modeli, yemek masasinin aynasinin oldugu duvar kirmizi bur duvar kagidi olsa dekorasyon kotu olur mu yakisir mi,perde nasil olmali.suan ki duvar rengim krem parkelerde krem. Yardiminiz icin simdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Merabalar.tasinicam ve koltuk yuzlerini degistirmek istiyorum.eski renk kasa siyah deri oturma yerleri koyu gri.3 lu ve tekli koltuklari gümüs rengi yaptiralim dedik ve yeni olarak 2 tane berjer yaptiricaz onlarida bordo yaptirarak araya renk katalim dedik.perde ve duvar kagitlari ne renk yaptirmaliyiz renk uyumu nasil fikir verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  31. Merhabalar beninde yardıma ihtiyacım var, mobilyalarım ceviz rengi koltukları mı degistiriyorum yüzü acik krem ayakları kasası da ceviz ama ben renk katmak için koyu zümrüt yesili ve hardal sarısı küçük kırlentler istrdim arka büyük kirlentlerde krem rengi öyle nasıl olur kırlentlere kahve renk ekliyeyim mi ? Bide son çıkan yuvarlak modern zigon sehpa alcam onlardada koltuklarin kırlentlerin renkleri var her biri farklı renk yani perdem krem ve içinde vizon dalgalar var öyle güzel olurmu ? Son olarakta halı karışık renkmi? yoksa tek renk alayım hangi renk alayim acaba kafam çook karışık yardiminiz için şimdiden teşekkürler. .

    YanıtlaSil
  32. İYİ GÜNLER, salonum için tavsiyeye ihtiyacım var, salonuma bir üçlü bir tekli koltuk alacağım (ve birde halı ile orta sehpa). önceden bir tane üçlüm vardı çünkü onun takımını tamamlayacağım yani. koltuğum mor sıcak bir mor, çiçekli sırt minderlerinin rengi ise krem üstüne sütlü kahve turkuaz ve mavi çiçekli, diğer alacağım üçlüsü farklı renk olsun istiyorum, biraz açık gri düşünüyorum nasıl olur bilemiyorum, salonda masa sandalye takımı var onlarda, masa açık kahve sandalyeleri sütlü kahve renginde. koltuğun teklisinide(berjerini) sırt minderlerinin renginden yani bahsettiğim krem üstüne sütlü kahve turkuaz ve mavi çiçekli kumaştan yaptırmayı düşünüyorum, halıyıda gri alayım diyorum, ama bir yandan uyumsuz olacak gibi geliyor, odada çokmu renk olacak, gri ile sütlü kahve birarada olurmu bilmiyorum, tabi bide mavi ve turkuazlar var, sizden önerilerinizi bekliyorum, parkelerim ahşap sarı vernikli tahtalardan, duvar beyaz sayılır çok uçuk lila tavan beyaz ikisiyle karşılıaştırdığında öyle anlaşılıyor sanki lila olduğu o kadar açık yani, bu arada orta sehpa olarakta beyaz düşünüyorum, salondaki tv ünitesi beyaz ve vizon renklerde ve beyaz birde kitaplık var ve servis sehpalarım çok açık kirli pembe üstleri farklı farklı vintage tarzı resimli, sizce diğer üçlü koltuk bir berjer halı ve orta sehpa hangi renklerde olsa daha güzel olur,umarım cevaplarsınız teşekkürler.

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar,
    Bende yeni ev kurmaktayim. Kanepelerin birini cok acik gri birini de lacivert aldim. Tv unitesi ve orta sehpam cok koyu gri. Orta sehpanin altina hardal sarisinin biraz daha koyusu puf var. Yan sehpa sarap rengi mat, 2 kanepenin ortasinda duracak. Yemek masasi ve konsol mese masif. Konsol kapaklari koyu gri. Bu dogrultuda perdeleri ne renk almam lazim? Duvarlari da cok acik gri boyamayi dusunuyorum ama sizce? Ayrica hali problemimde var. Parkeye yakin bir renk mi almam lazim? ( parke beyazli kahveli )
    Mobilyalar gelmedigi icin evin neye benzeyecegini bilmiyorum. Felakete mi surukleniyorum yoksa:( Yorumlarinizi bekliyorum...

    YanıtlaSil
  34. Selam size birkaç sorum olacak mümkünse. Koltuk takımı istiyorum 3lü ve 2li gri iki tekli siyah-beyaz desenli. gri olanların üzerine siyah-beyaz desenli ve pembe yastık, siyah-beyaz olanların üzerine pembe yastık olacak. Beyaz perde (kruvaze model) istiyorum fon kullanmalı mıyım. Cvp evet ise renk seçimim ne olmalı. (Mevcut masa konsül takımım http://coastalhomes.com.tr/collection/product.asp?id=35 Vintage Ork. istediğim kombinle uyumlu olurmu) bunlara uygun olarak tv ünitesi ve halı seçimim nasıl olmalı. Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  35. merhabalar, salonumu boyatmak ve biraz değişiklik yapmak istiyo?rum, resim yollasam fikir verebilir misiniz? resimleri nereden yollayabilirim?

    YanıtlaSil
  36. merhabalar
    mobilyalarımı yeni değiştirdim
    sandalyelerin koyu gri ayakları beyaz
    salon kanepelerim beyaz deri minderleri kırık beyaz
    masam lake oval beyaz
    perde ve halıda hangi renkleri kullanacağıma karar veremiyorum
    mobilyalarım genel olarak gri ve beyaz olduğu için biraz renk birazda sıcaklık katsın istiyorum
    nasıl bir renk kullanmalıyım perde ve halıda yardımcı olurmusun banada
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir