N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Eylül 09, 2013

Güller Senin İçin

En sevdiğin çiçek. Ellerine dikenleri battığında bile sana mutluluk veren, açtığında yüzüne gülücükler saçılan, özenle, sevgiyle, büyük bir aşkla yetiştirdiğin, sabırla büyümelerini beklediğin güller...

Gözümün önünden gitmiyor hiç, bahçene sevgiyle diktiğin o fidanların büyümesini seyredişin. Her sabah çocuk gibi onlarla ilgilenmeni, onlarla konuşmanı, nazik ellerinle dikenlerini bile incitmemeye çalışarak bakımını yapmanı... Benim büyüdüğümü nasıl mutlulukla seyrediyorsan, aynı hazzı onlarla da yaşamanı hiç kıskanmadan seyrettim yıllarca. 


Bu ince ruhunun , içinde bitmek tükenmek bilmeyen sevgi ve anlayışın bizlere neler kattığını gittiğin yerden görüyor musun? Biz her anımızı senin bize öğrettiğin şekilde yaşamaya çalışıyoruz, başkalarının düşünce ve tercihlerine öncelikle saygı duyarak, bencillik ve haksızlık yapmadan, doğru gösterdiğin yolda ilerliyoruz. 








Canım Babam; hayatımın en kıymetlisi, en değerlisi, idolüm... Sen gittikten sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı. Bahçendeki güller artık eskisi kadar güzel kokmuyor. Onları vazoya koymak için aldığımızda küsüyorlar bize, seni arıyor gözleri. Tıpkı bizler gibi.

Seni çok özledim, çok özledik. Gittiğin yerden bizi görüyorsan, seni çok sevdiğimizi sakın unutma. Bugün tam 3 yıl oldu sen gideli, sanki bize 3 asır gibi geldi bu ayrılık. Ama sen hala yanımızdasın, bizimlesin her anımızda.

Seni çok seviyorum Babam...


10 yorum :

  1. Pek fena oldum okuyunca Sevgili Juliette :( Allah rahmet eylesin, rahat uyusun baban...
    İçime çok dokundu yazdıkların :(
    Bununla birlikte güllerle ilgili yazdıklarını okurken yine içimden içimden "Bi çiçek bile bakamıyosun" diye fırçaladım kendimi :( Hiç ama hiç çiçek bakamıyorum, koyduğun fotoğraflardaki gibi gülleri çok seviyorum ama vazoda ;) Çok isterdim oysa ama sanırım bu içten gelen birşey...
    Benim babamın da bahçesi var köyde, hem meyveler, sebzeler, hem de çiçeklerle dolu ;) Nehir'in bir leylak ağacı var mesela, Nehir'le yaşıt, gururla gösteriyor herkese...
    Diyeceğim o ki, bizim evde saksı çiçeklerine bakmak, büyütmek, topraklarını, saksılarını değiştirmek tamamen koca kişisinin işi, zevkle, heyecanla yapıyor (bir de sır vereyim sana, her birinin toprağına bir nazar boncuğu koydu geçenlerde, nazarlanmasınmış çiçekleri) ;)
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esencim amacım kimseyi üzmek, hüzünlendirmek değildi aslında. Burada çok fazla özelime girmesem de, bugün bunu paylaşmak istedim. çok teşekkür ederim güzel dileğin için.
      Çiçek bakmak bambaşka bir şey. Aynen çocuk bakmak gibi, seveceksin, okşayacaksın, konuşacaksın, dertleşeceksin, mutluluğunu, sevgini paylaşacaksın.
      Nehir'in ağacı hep kalsın harika bir hediye olmuş. büyüdüğünde hatırlayacağı o kadar çok anısını olacak ki o ağaçla ilgili.
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Burada ne yazılır bilemiyorum. Sonuçta her kayıp en çok sevenlerini üzüyor. Seni anladığımı yazsam ...
    Ben de yetimim . Hem de Ona en çok ihtiyaç duyduğum zamanda erkenden ,hasta bile olup yataklara düşmeden gidiverdi. Ne çok şey bilirdi ,ne kadar dolu dolu bir insandı anlatamam.
    Başın sağolsun Juliette!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colette hanım çok incesiniz çok teşekkür ederim. yaşamadığınızda anlamıyorsunuz, gerçekten hissetmiyorsunuz değil mi? Çok özel bir insan olduğu zaten sizde görülüyor. keşke biraz daha uzun kalabilselerdi yanımızda.
      çok teşekkür ederim sizin de başınız sağolsun.
      sevgiyle kucaklıyorum sizi.

      Sil
  3. Kaç kere okudum bu yazıyı..
    Öyle çok şey söylemek istedim ki her defasında, ama kendimi tutup yazmadım hiç birini. Belki başka bir zaman..
    Allah, Babacığınıza merhameti ile muamele etsin..Orada da Güllerinin arasındadır inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim çoook teşekkür ederim. yazamasanda duygularını ben seni inan çok iyi anladım canım. seni tanımasam da ne kadar ince fikirli olduğunu her geçen gün daha derinden öğreniyorum. güzel dileklerin için teşekkür ederimm...
      sevgilerimle...

      Sil
  4. Bir özlem nasılda böyle güzel dile getirilebilir ki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Serpil Hanım. Özlemlerin en büyüğü, gittikçe çoğalan, hiç eksilmeyen...
      Sevgilerimle...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir