N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ağustos 21, 2013

Stil&Trend : Baykuş Temalı Dekorasyon

Sanıldığının aksine Murat ve Dilek kuşudur Baykuş aslında. Uğursuzluk getirmekten ziyade beklentilerin gerçekleşeceği bir dönemi simgeler bizim için. Bu kötü imajını yıkmak için mi, yoksa doğasında var olan soğuk görüntüsünün altındaki sıcak dokunuşu hissetmek için midir bilinmez, baykuş temalı obje ve dekorasyonlar son yıllarda hızla artıyor. Bu hafta Stil&Trend köşemizde bu sevimli hayvanlara yer vermek istedim. Bakalım beğenecek misiniz?
 
 
Hem kişisel aksesuarlarda, hem de ev aksesuarlarında oldukça fazla dikkatimizi çekiyor baykuş objeler. Vazolar, saksılar, tabaklar, abajurlar, şemsiyelikler, duvar kağıtları... daha bir çok ürün sayılabilir baykuş temasının uygulandığı.
 

Stlouishomes


 
Özellikle çocuk odalarında kullanılan duvar kağıtları, battaniyeler, havlular, önlükler... kişisel olarak baykuş motifli eşyalar oldukça dikkatimi çekiyor. Mesela bu alttaki figür haftanın maskotu bile olabilir...


Her ülkeye, bölgeye, yöreye, inanışa göre farklı anlamlar yüklediğimiz hayvanlar, eşyalar, objeler aslında görmek ve hissetmek istediklerimizi simgeliyor benim için. Başkası için tukaka olan şey sizin için de öyle mi olmalı gerçekten ???

Style at Home



Wedding Chics







Tüm dileklerinizin, arzularınızın gerçekleştiği bir döneme adım atmanız dileklerimle...
 

15 yorum :

  1. Merhabalar,
    Paylaşımınızı çok beğendim canım. Ellerine emeğine sağlık. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerrrr. ben de sevgilerimi gönderdim gitti :)))))

      Sil
  2. Hiiiii! Çook güzeller, of off :)
    Kuş ve kuş kafesleri takıntımın yanında birde Baykuş takıntım var benim. Kaç tane Baykuşlu kolyem vardır sayısını bilmiyorum mesela. Hiç ilgim olmayan bir ürünün üzerinde Baykuş resmi görürsem eğer hemen alırım onu, işime de yaramaz öylece durur kenarda.
    Bayıldım bu Baykuşlu dekorasyon önerilerine, ama ne Annem nede Ablalarım evin içinde böyle bir şey yapmama asla izin vermeyecekleri için sadece bayılmakla kalıp icraatine geçemeyeceğim tabii.
    11. fotoğrafa bakıp, yemek masamızın ortasına Baykuşlu bir vazo koyduğumu hayal ettim de birden, evde kopacak fırtınayı ve evden kovuluşumu gayet açıkca görebildim:)))
    Şu haftanın maskotu Baykuş gibi şuan Anneme bakmaya başladım "izin versen şu güzellikleri evde sergilememe ne olur sanki!" diyerek, ama annem anlamıyor tabii neyden bahsettiğimi :))
    Teşekkürler yine mest oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Zeynepcimm murat kuşudur, tüm dileklerin kabul olur vs diye biraz kanına girmeye çalış bakalım belki işe yarar:) bu sevimli şeylerin kime zararı olur ama değil mi?
    güzel bir masa hazırla bakalım bu şirin vazolardan birini de ortaya yerleştir. tepkileri merak ediyorum :)) bence denemeye değer;)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflardaki bütün baykuşlara bayıldım :)) Bence de çok sevimli hayvanlar ve makus talihlerini artık yenmeye başladılar baykuş modasıyla. Eskiye nazaran insanlar çok daha sempatik buluyorlar baykuşları.
    Benim oğlumun da bebeklik nevresim takımı baykuşluydu ve çoook şekerdi :)
    Teşekkürler paylaştığınız için ;)

    YanıtlaSil
  5. Esen Hanım ne güzel ifade etmişsiniz. kesinlikle katılıyorum düşüncelerinize. elbirliğiyle bu şirin baykuşların kötü kaderlerini değiştireceğiz ;)
    sevgilerimle..
    baykuşsever oğluşu kucaklıyor çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. Juliette, hemen gidip bir baykuş alayım ama seninkiler gibi görmedim güzelleri.ELİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Petekcim beğendiğine sevindim. Özellikle istediğin bir baykuş varsa ben de buradan bakıp yollarım sana.
      teşekkür ederimmm

      Sil
  7. En sevdiğim turkuaz minik baykuş oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Zeynep'in oldu sevgili bahçeperim:))) O'nun maskotu oldu artık :))
      teşekkürler ziyaretin ve yorumun için...

      Sil
    2. Evet-evet benim o, dünden beri nasıl seviyorum görmeniz lazım :))
      Bilgisayarımın ekranına da yerleştirdim, bakışıyoruz ara-ara :))
      Bakışlarım onun gibi kalacak diye korkmuyor da değilim ama :) Bulup aynısını almak istiyorum, araştırıp duruyorum her yeri :)
      Çok teşekkür ederim tekrar, maskotum ve ben birlikte pek mutluyuz:)

      Sil
    3. Zeynepcim bulursam aynısından söz sana göndereceğim. çooook mutlu oldum bu kadar çok sevmene. aman bakışlara dikkat ;))

      Sil
  8. Merhaba,hepsi çok güzeller..Ama bunları almak istersek nerelerde bulabiliriz acaba..Mesela içinde çiçekler olan üç baykuş çok güzel..Sahip olmak da isterim..Söyleyebileceğiniz adres ya da adresler var mı?
    Şimdiden teşekkür ederim..Gerçekten herşey çok güzel ve zevkli..Emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Beğendiğinize sevindim sevgili Adsız. Şu aralar bildiğim kadarıyla alışveriş sitelerinde baykuş temalı ürünler satışta. Birebir aynısı olmayabilir belki ama çok şık şeyler bulabileceğinizi tahmin ediyorum. Bahsettiğiniz çiçekli 3 baykuş sanırım Lakeside Pottery'ye ait. İsterseniz firma ismini internetten araştırın Türkiye'de satışları var mı görürsünüz. Bende sizin için araştırma yapmaya çalışacağım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. bu ürünleri nerden buluruz nasıl alırız ki... nette birde baykuş çaydanlık gördüm ama satışı yurt dışıydı mutlaka bi yerlerde vardır nasıl bulabiliriz bunları juliette valla kanıma girdin hepsini alasım var çooook güzeller :D

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir