N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ağustos 20, 2013

Mutfakta Depolama Çözümleri

Kolay ve düzenli yaşamın gereklerinden biri de şüphesiz kullanışlı bir mutfağa sahip olmaktır. Mutfağınızın büyük veya küçük olmasının etkisi tartışılmasa da, akıllı depolama çözümleri ile küçük mutfaklarda da harikalar yaratabilirsiniz. Bunun için temel yardımcılar raflar, çekmeceler, askılar, sepetler, kutular ve yaratıcılığınızdır. 



Açık raf sistemleri aranılan eşyanın bulunması konusunda çok yardımcı olsa da düzenli bir kişiliğiniz yoksa bir süre sonra dağınık bir görüntüye sebep olabilir. Bu durumda kapaklı dolap veya rafları kullanmanız akıllıca olur.  


Mutfakta en ufak bir boşluğu bile fonksiyonel bir hale getirmeniz mümkün. Burada yaratıclığınız devreye giriyor. Bu konuda yardım ve ilham alabileceğiniz en iyi mağaza ise elbette Ikea. Mıknatıslı baharatlık ve bıçaklıklar, çekmece düzenleyiciler, askılar... kullanışlı bir mutfak için çok sayıda ürün var Ikea'da. 











Ben yemek yaparken çiçeklerim de içimi açsın diyorsanız askı saksılar hem yer kaplamıyor hem de şık duruyor. Deneyebilirsiniz. 






Sizin önerileriniz neler mutfak için? Paylaşır mısınız?

9 yorum :

  1. canm merhaba,
    çok hoş bir blog :)
    ben de beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gulsinem Hanım. beğenmenize sevindim. ilk fırsatta sizi bloğunuzu ziyaret edeceğim :))
      sevgiler...

      Sil
  2. Bayıldım fotoğraflara, bizim mutfak hiç böyle düzenli değil, yukarlarda hep kullandıklarımızın bir kısmı. Ben en çok tencereleri depolamakta zorlanıyorum :( Hem çok yer kaplıyorlar hem de kule gibi dizildikleri için sık sık devriliyorlar...
    Ne diyeyim inşallah bize de kısmet olsun böyle güzel mutfaklar günün birinde :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen hanım tencerelerden hepimiz muzdaribiz maalesef :)) alan dar olunca üst üste koymak zorunda kalınıyor sonra da hoopppp :))
      alışveriş yaparken birbiriyle benzer içiçe rahatlıkla konabilecek eşyalar almak da ayrıca bir çözüm olabilir;)
      sevgilerimle...

      Sil
  3. Bir dolap bir mutfak .
    Akıllıca planlanmış çözümler...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Juliette, sizi Evim için herşey bloğun vasıtasıyla tanımış oldum iyiki de tanımışım ne kadar hoşuma giden şey varsa sizde mevcut.. bloğunuza hayran olmamak elde değil.. Mutfakta depolama çözümleri olarak çok yararlı görseller paylaşmışsınız aslında yeni evimin mutfağından çift cam kapılı geçişi olan geniş L balkonumdaki uygun köşeye böyle bir depo-dolap tarzında bir depolama bölümüne ihtiyacım var bir türlü neyi nasıl planlamalıyım halledemedim.. çok güneş alan bir bölüm aynı zamanda..bu konuda tecrübelerinizden faydalanmakta beni mutlu eder.. gerekirse bu bölümün fotoğraflarını bile paylaşabiliriz? sizi tanıdığıma çok sevindim, görüşmek üzere kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükran Hanım,
      Çok teşekkürler, bloğumu ve paylaşımlarımı beğenmenize çok sevindim. Mekanın güneş alması sıkıntı yaratabilir aslında eğer gıda depolamayı düşünüyorsanız. Mesela benim de bir balkonum aşırı güneş alıyor hiç bir şey koyamıyorum, zira kavruluyor her şey sıcaktan. Işığın açısı nasıl , hangi saatlerde güneş alıyor ona da bakmak lazım. Sabah ışığı çok rahatsız edici olmayabilir. İsterseniz bir kaç görsel ve ölçü gönderin ben ufak bir çizim yapayım. Neler yapabiliriz birlikte bakarız. Blogda da yayınlayabilirim isterseniz belki takip eden arkadaşlarımdan da güzel fikirler çıkabilir.
      Bu arada hayırlı olsun sağlıkla mutlulukla oturun yeni evinizde :)
      Sevgiler

      Sil
  5. Ah ne kadar incesiniz, Size ilk yorumum olmasına rağmen içimden sizden bu konuda yardım istemek gibi bir duyguya kapıldım ve merakla cevap yorumunuzu bekledim, hemende dönüş yaptınız. En kısa zamanda size çekebileceğim en güzel fotoğrafları yollamaya çalışacağım.. tabiki beğenirseniz bloğunuzda görmekten gurur duyarım.. hatta başka resimlerde yollarım siz seçersiniz..İki adet camlı balkonum var ve geniş olan yani mutfakla bağlantılı olan sabah güneşini alıyor diğeri ise güneş batıncaya kadar diyelim.. Güzellikleri herkesle paylaşmak benimde çok hoşuma gider bu arada güzel dilekleriniz için çok çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükran Hanım bloğu açma sebebim bu zaten. Bildiklerimi paylaşmak ;)
      Depo yapmayı düşündüğünüz kısmı fotoğraflamanız yeterli. Oraya sizin için en kullanışlı bir raf veya dolap sistemi düşünürüz hep birlikte size de fikir vermiş oluruz :)
      Haberlerinizi bekliyorum. Sevgiler...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir