N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ağustos 04, 2013

Bayram Sofra Dekorasyonu



Sıcak bir Ramazan dönemi sona ererken her evde de bayram telaşı başlamış durumda. Bayram sofra dekorasyonu ile ilgili bir paylaşım yapmak üzere bilgisayarımı açtığımda, çok yakından keyifle takip ettiğim Sevgili Petek'in bloğunda da aynı yayını yapmış olduğunu gördüm. Yine her zamanki gibi çok içten ve sıcak bir paylaşım olmuş mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Linke ulaşmak için lütfen tık...


Aile, akrabalar, dostlar, ahbaplar.. tüm sevdiklerimizle mutlulukla, sevgi ve hoşgörüyle geçireceğimiz bu dönemde, sofralar da her zamankinden daha özenli, daha albenili ve daha dolu dolu oluyor. Klasik ikramlarımız baklavalar, börekler, sarmalar, her biri çeşit çeşit, ayrı lezzetlerde. Tüm ayı oruç tutanlar aman dikkat fazla aşırıya kaçmadan azar azar tatmakta fayda var. 



Yaz dönemi olduğu için ben çok şaşaalı bayram sofralarından ziyade, daha fresh ve tatil temalı sofralar hazırlamayı tercih ediyorum. Deniz kabukları, çiçekler, rengarenk tabak ve bardaklarla hareketli ve iç açıcı sofralar yaratmak oldukça kolay. Hava fazlasıyla sıcak olduğu için yeriniz müsaitse bahçe veya balkonunuzda hazırlamanız misafirleriniz açısından daha keyifli olacaktır.




İkramlıklarınızda mutlaka ev yapımı limonata olsun derim, tabii becerikli bayanlar ve beyler için. Ben pek tutturamıyorum tadını maalesef. Hem sıcaklarda ferahlık verecektir, hem de misafirlerinizi etkilemeniz açısından kolay ve zahmetsiz bir hazırlık olacaktır. Limonata yerine diğer meyvelerden de soğuk içecekler hazırlayabilirsiniz. Sunumlarını da self servis olacak şekilde şık kavanozlarda hazırlamak görsel anlamda da bir şölen olacaktır. 







Çocuklarımızı da unutmamak ta fayda var. En sevdikleri şekerleri şık sunumlarla almak onlar için oldukça eğlenceli olacaktır. Bu sunumları yine sofralarda da meyve ve çerez ikramlarında kullanmanız sizin yaratıcılığına kalmış.


Şimdiden eğlence ve sevgi dolu bir bayram diliyorum hepinize..



8 yorum :

  1. Teşekkürler, sizin yazınız da çok güzel olmuş :)
    Bu sabah bu konu ile ilgili bir çok yazı okudum hepsi çok keyifliydi ve evet Petek Öğretmenim'de çok güzel fotoğraflar önermiş :)

    Neşeli ve mutlu geçsin sizin bayramınız da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Beğenmenize mutlu oldum. Umarım hepimizin bayramı güzel geçer...

      Sil
  2. Bu şerbet şişelerinin çeşmelisi ne zaman çıkmış?Çok hoşlar..Şaşırdımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süredir var. şahsen ben hiç edinmedim ama oldukça pratik oluyorlar. dikkatimi çekerse paylaşırım nerede bulunabileceğini.

      Sil
    2. Bahçe Perim Paşabahçe, Kavis ve Kılıç Züccaciye'de mevcut. Bir ara Altıncı Cadde'de de satışı yapılmış ama kampanya bitmiş. Eminim bir yerlerde yine vardır bir kampanyası :))

      Sil
    3. Teşekkür ederim.Bir gün edineceğim.:)

      Sil
  3. Juliette inan her yazında kendimi buluyorum, beni anlatıyorsun sanki... Ama bu sefer gerçek anlamda da petek'i gördüm. Zarif paylaşımın için çok teşekkür ederim. Bana bayram hediyesi oldu😀😘😘 bu arada sevgili zeynep'e de öpücüklerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çoook teşekkür ederim. o kadar güzel bir enerji alıyorum ki senden inan aynı şeyleri bende hissediyorum. evet biz çok benziyoruz :)) en güzel bayram hediyeleri bizlerin olsun...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir