N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Temmuz 01, 2013

Modern Villa Dekorasyonu

Ahşabın, metal, mermer, taş, cam gibi bir çok materyalle muhteşem uyumunun yanı sıra, özellikle beyaz renkle birlikte kullanıldığında yarattığı etkinin tarif edilemez olduğunu düşünüyorum. Tüm doğallığıyla birlikte kullanıldığı mekana kattığı sıcaklık ise, deyimi yerindeyse, paha biçilemez.


HomeDSGN web sitesinde gördüğüm, Beverly Hills'teki bu harika villada kullanan materyallerin uyumuna tek kelimeyle bayıldım. Herşey yerli yerinde ve kararında kullanılmış, gözü yoran hiç bir nesne yok gibi. Standartlarımız için fazla olduğunu düşünmeden sadece objeler arasındaki uyuma dikkat etmenizi rica ediyorum.   




Gri, siyah ve beyaz tonlarınıın hakim olduğu eşyalarda modern çizgler hakim. Küt soğuk taş şömine, camlarda ve yukarıda kullanılan ahşap merteklerle hayat bulmuş gibi.

Alt resimde ise yine aynı tonlar kullanılmış olmasına rağmen, duvardaki tablolar ve sehpa üzerindeki pembe orkide ile ortam renklenmiş.



Son zamanlarda sıkça görmeye alıştığımız birden fazla tablonun yanyana asılması... oldukça güzel uygulanmış. Siyah ve griye hayat veren, masanın üzerindeki kurumuş ağaç dalı dekoru.





Yine ahşapla bitirilen teras ta, evin içinde olduğu gibi cam korkuluklar kullanılmış. Ben çok beğendim. Ya siz? 

3 yorum :

  1. Beğenmek ne kelime bayıldım... tam zevkle yaşanılası bir ev...

    YanıtlaSil
  2. Great interior design... and exterior!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir