N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Mart 10, 2013

Hayata Açılan Kapı

Şüphesiz mobilyalarımız, beyaz eşyalarımız, perdelerimiz, duvar kağıtlarımız kadar önemlidir evimizin kapıları. Hayatın farklı tatlarını yaşamanız için açılırlar. Uyumak için yatak odanıza, dinlenmeniz için oturma odanıza, tazelenmeniz canlanmanız için banyonuza....  
Ve birinden diğerine akarsınız gün boyunca...
Wondoorful

Geçenlerde bloğum bir kapı üreticisi firma tarafından ziyaret edildi. Firma sahibi Sevgili Kerim Bey'e hem ziyaretinden, hem de sayfama iltifatlarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Wondoorful markası altında, butik  ve el işçiliği ile üretim yapan firmanın ürünleri oldukça hoş. Her zaman, güzeli ve farklıyı paylaşmayı ilke edinmiş olan ben, Wondoorful'dan bahsetmeden geçemedim.  
Wondoorful
Firma; doğal kaplama, masif ahşap ve lake olarak ürettikleri ürünlerle sektöre farklı bir tarz getirmeye çalıştıklarını belirtiyor. Ürünlere bakıldığında, görmeye alışık olduğumuz standart kapılardan oldukça farklı bir tarzları olduğu açıkça görünüyor. Ne dersiniz?  



Firmanın kapılarla ahenk oluşturacak diğer eşyalarınızı da, yatak başı, gardrop, dolap vs, özel üretim yapması mümkün. Tüm ürünlerin patentli olması da evinizde fark yaratmanız da yardımcı olacaktır.

 Ben beğendim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler,
http://evimicinhersey.blogspot.com/

Resim Kaynağı : www.wondoorful.com 

4 yorum :

  1. beyaz kapıdan yana olsam da dış kapılarda koyu renk daha mantıklı sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Merve hanım. Kapılarımız iç kapılardır, bir de bu şekilde değerlendiriniz. İyi günler.
      Wondoorful

      Sil
  2. kalbinizin ve beğenilerinizin sesine kulak verin bence:)))

    YanıtlaSil
  3. Kapılar gerçekten çok güzel ama bana kalırsa kapı kollarınızı zevkinize göre kendiniz alırsanız çok daha iyi ve uzun ömürlü olur. Biz 30 yıldır Doğanlar Kapı Kollarının bayisiyiz ve şimdi de www.hirdavatfirsati.com online satış sitemizde satıyoruz çeşitli modelleri. Model ve fiyatlarla ilgili fikir edinmek isteyenler sitemizi ziyaret edebilirler. Yorum yapma fırsatını verdiğiniz için teşekkür ederim. Öner TÜRKSEVER

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir