N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Şubat 17, 2013

Sevgililer Günü Hediyem

Takip eden arkadaşlarım bilir, sevgililer gününde sevgili Nildefteri nden çok güzel bir hediye kazandım. Aşk Kavanozu. Sevgili Nil bunu bana sevgililer gününden çok önce göndermiş olsa da, maalesef iş yoğunluğum sebebiyle ancak cumartesi günü ulaşabildim aşk kavanozuma. 
İlk açılışı maaile yaptık, anne,baba,dayı,yenge,kuzenler, yeğenler ve biz. Oldukça eğlenceli bir açılış olduğunu söylemeliyim. Herkes kavanozdan şansını çekti ve aşkına, sevdiklerine duygularını dile getirdi. Çok güldük, çok eğlendik, ve kulaklarını çok çınlattık sevgili Nil. Ne iyi etmişsin bu hediyeyi düşünmüşsün. Ve ey şansım; her zaman bana gül böyle, ki güzel hediyeler sunsun hayat bana daima.

  

11 yorum :

  1. hayırlı olsun canım...
    gerçekten çok güzel bir hediyeymiş :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim:) gerçekten 7 den 70 e romantizm yaptık yapıyoruz:)))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelll içerisinde akla gelmeyen iltifatlar varr :)

    YanıtlaSil
  4. Juliette öncelikle blogunda da paylaştığın için çok teşekkürler... Kulaklarımı çınlatmanıza çok sevinidim :)Hayat her zaman sana böyle güzel hediyeler sunsun isterim.

    Sevgiyle kucaklıyorum seni, nil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar teşekkür ediyorum nil:)) renklendik,eğlendik sayende:)
      sevgiler

      Sil
  5. Bu hediyeden geçen sene bende yapmıştım. çok eğlenceli oluyor hakikaten. tebrikeler ayrıca :) güzel bir hediyeye sahip olmuşsun

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullanın, çok güzel bir hediye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hediye verdim bir hediye aldım çok zevkli, keyifli bir alışveriş oldu. hepimizin şansı her zaman bol olsun :)

      Sil
  7. ay gerçekten çok güzel bi hediye, güle güle kullanın =) bende sevgilime böyle birşey hazırlamalıyım her gün bir minik not açıp okumalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler :)) İlk aylarda ma-aile her akşam tombala çeker gibi kart çektik birbirimize kağıtta yazılanları okuduk. Sadece sevgiliyle değil aile için de güzel eğlenceli bir hediye oldu tavsiye ederim :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir